Thursday, 3 March 2016

Incredible day!!!

Today after a little stress day  I've decided to go to an amazing place. this is the most beautiful lake that we can find in "la mancha" in my opinion. Until a few months ago I did not know that there was this paradise , and since I know I've become addicted to come back many times. It is a heaven and a luxury thing to be yourself watching it. I did not expect to find them in March, but there they were, as a gift in a day of stress that sometimes gives you the Nature, flamingos !!!!, plus many other birds with their great songs. It left me so relaxed ........ I keep in my cloud.
 I Didn't have my camera so unfortunately  I borrowed some internet pics, so you can see what I 've seen. It has been amazing. I have no words and all this time with my boy but just both.......
 Kisses Fufa


Hoy después de un día un poco agetreado he decidido ir a un sitio que para mí es lo más bonito que hay en la mancha. Hasta hace unos meses no sabía que existiese este paraíso, y desde que lo conozco me he vuelto adicta a él. Es un remanso de paz y un lujo poder estar tú solo viendo lo que no me esperaba hoy, ya que al estar en marzo me parecía pronto que hubieran llegado, pero ahí estaban, como un regalo en un día de estrés que a veces te da la caprichosa naturaleza, flamencos!!!!, además de muchas otras aves con sus estupendos cantos. Me ha dejado tan relajada........que sigo en mi nube.
No llevaba mi cámara por desgracia así que tomó prestadas unas fotos de internet para que veáis lo que he visto. Ha sido increíble. No tengo palabras y todo este momento acompañada de mi pareja pero solos los dos....... 

Besos Fufa